Drobtinice od tu in tam

 

Sobota. Kaj ima clovek za delat pokonci ob sedmih zjutraj?! Brisat prah in pulit plevel okoli tegale tako zelo zanemarjenega bloga. Brni mi. Ampak to je itak ze del serijske opreme cistokrvne pasme Gracnerjev. Novega ogromno, vecina starega in nepotrebnega je koncno reciklirana, v povprecju pa si tako ali tako najmanj trikrat na dan recem kako odfukan je ta lajf. Decembra se priguncam domov, za vse, ki vas to zanima in za vse, ki vas ne. Ce tole po kaksnem cudnem nakljucju slucajno bere moja draga mama, jo bo vrglo na rit in zasukalo okoli, ker se do tega prelomnega blog momenta, ki bo cez par let ekvivalenten Jezusovemu , razen parim srecnim izbrancem z VIP unlimited kartico za vstop v Barbi.com, ni niti sanjalo, da King Kong zapusca Empire in pride s haubo na glavi pozirat pred kozolce. Sicer bo pa skoraj boljse, da ji tokrat prej povem, ker imam obcutek, da si od mojega prejsnjega nenajavljenega prihoda, se do danes ni cisto opomogla. In ker bo to ravno v casu okrasenih smrecic in nacickanih izlozb, sprejemam darila osebno na domu oziroma po dogovoru na zeleni lokaciji. Preden kdo osivi, si populi lase ali nakravzlja mozgane do onemoglosti zaradi silnega razmisljanja o tem kaj kupit tako do skrajnosti razvajeni smrklji… Diamonds are a girl’s best friend. Baje. Pa se lazje jih bom prenasala sem in tja pa gor in dol kot zlate palice. 😉 Po pravici povedano se bom pa hvalezno prodala ze za poln kroznik zelja z matevzem ali pa za gobovo juho z ajdovimi zganci. 
Chrysler Buildingdowntownbattery park
In a nutshell pa: Ce se hoce kdo porocit, govori vam vasa duhovnica, ki vas zdruzi pred ta zgornjim cisto legalno in sila ugodno, a je treba prit v moje konce, po Evropi povezava ne vlece. Se vedno se mi kolca po noci carovnic, ker je to pac edini dan v letu, ko si lahko privoscim soocenje s svetom v svoji naravni podobi. Obamo smo naselili v Belo hisko, medtem ko smo mi migrirali iz zabacenega Bronxa v lepi Queens. Vmes smo zapili se najmanj en rojstni dan skupaj z najvecjo cokoladno torto kar jih je svet videl!! Fotoaparat je letel po tleh in sekundo za njim se jaz, v solzah, da bi si zasluzila glavno vlogo v katerikoli venezuelski zajfnici. Predraga Pink se je koncno pustila ujet, premuckat in prelupckat, sal je pa baje se vedno v omari. So what… Premuckana pa je bila tudi uradno najlepsa in najbolj smejoce-sijoca dojencica na svetu. In premuckan in prelupckan bo se marsikdo, s startom v Londonu 15. decembra, potem pa pocasi v smeri jugovzhod do Kekceve kure. Get in line. Tickets on sale soon! 😉
Pink CBS Early ShowPink CBS Early ShowPink CBS Early Show
9 thoughts

  1. Tole z gobovo župco ti pa čist verjamem, saj dvomim, da jo tam čez premorejo vsaj z 10% okusom domače 😉 Prijeten let domov in ja bolje, da jih prej obvestiš 😀

  2. Barbiii! 🙂 glej da si vzames cas tudi za najino, pred tocno letom dni neuspesno izpeljano, srecanje. 🙂
    Pozdravi Big Apple for me 😉
    caucau

  3. Barbi moja, upam, da se ti še ni tako hudo sfuzlalo, da ti “čisti” kekčev zrak ne bo še huje škodoval in kar je najbolj pomembno je to, da ne bomo takoj po tvojem prihodu že v cajtngih zasledil “Prehodila Slovenijo s haubo na glavi in z gobovo juho v termovki!”, sej tako bi se edino kaj dogajalo v Sloveniji ampak sej veš ponavadi se take dogodivščine končajo v belem poloverju z rokavi, ki se zavežejo na hrbet in belimi tabletkami 😀 😀 :D.
    No in še dobr, da si napovedala svoj prihod, ker se nekateri še vedno nemoremo pobrat od prejšnjega tvojega surprise-ja, Dax ma še vedno posledice, trzanje očesa in odklop možganov, posledično blodejene v prazno (tvoje presenečenej je bilo preveč za njih 😀 :D).
    No, ker pa si že napovedala prihod in željo po gobovi juhici, ti obljubljam, da te bom z njo čakala na letališču :D.

    hug&***

  4. Uros: Domaci ze obvesceni, zupca tut narocena! Sicer pa ne verjamejo, dokler me ne vidijo. 😉

    Gospod T.: V zivljenju je redko katera stvar dokoncna. Bo pa tole verjetno mal daljsi delovni obisk.
    In seveda, sem vesela, da sem ti lohk prizgala luc, da se ne bos vec v steno butal. Me je razsvetlilo pa sem mogla… 😛

    Nina: Pa ITAK da si bom vzela cajt za najina ze dolgo planirana sestankovanja!! Tut za fotkanje si bom najdla cas, nisem pozabla. In KOMI CAKAAAAM!! Mwaaaa

    Rozi: Woohoo, THE BEST ideja tole s prehojeno Slovenijo s haubo na glavi in juho v termovki. Sem ze neki obljubljala en propagandni pohod po nasi dezeli, tko da bom izkoristla prijetno s koristnim. 😉 H & ***

    Dax: Fiiiuuu, se dobro, da si zdej predcasno opozorjen. Ze tko si bom to konc svojega zivljenja ocitala vse posledice, ki jih Nina zgori omenja. 😀

Leave a Reply

