Geek love

Kdo bi si mislil, da mi bo ze po enem tednu uspelo ugotovit, da nisem sama na tem svetu in da med svojim ritualom oblacenja v pidzamo zabavam se pol New Yorka? In btw, to je ritual, ki vkljucuje se stvari kot so iskanje nesrecnega kulija, ki mi je zjutraj padel nekam za nocno omarico, dodajanje komadov, ki se ravno vrtijo pa tv-ju na mojo ‘must download’ listo, to, da pa ze po standardu obcasno odplavam z mislimi nekam dalec stran, pa sploh ni nic novega. In seveda, a ni fino delat predklone le v gatah? Ja, res je, se strinjam. Se boljse bi bilo brez! No, ja. Sem pac nekomu iz sosedje stolpnice popestrila par dni, big deal. Sicer pa dvomim, da je bil pretirano zagret, ker si vsako jutro pred racunalnik natovori hrane za cel dan in potem buli v monitor, dokler se ne spomni, da je treba na wc. Ne vem. Itak najini zmenki trajajo 15 minut zjutraj in najvec pol ure zvecer, preden se skolentam v posteljo. Pa se sprijaznit sem se morala, da lahko na internetu najde mnogo bolj ‘turn on’ stvari od moje celulitaste riti. No, ja, da bo ljubezen obojestranska, lahko povem, da tudi meni ne dogaja ravno njegovo strastno razmerje z racunalnikom.

Glede na to, da bom tod okoli strasila se kar nekaj casa, sem se odlocila, da se nekako nisem pri volji za ukvarjanje s kilometerskimi vrstami za Empire State Building in da lahko ta mogocen razgled pocaka se kak teden ali dva. Ponizno tudi sporocam, da sem kot vrhunsko usposobljena gospodinja unicila svoje mega novoletno darilo in je zdaj, se nekaj dni nazaj predolga trenerka, uporabna le se za kapri hlace. Ampak baje S. J. Parker pravi, da je to ’so over’, tako da bom to prakticirala le na skrivaj, oziroma po potrebi za mojega soseda racunalnicarja. Prav tako so vse zimske stvari, ki sem jih tovorila s sabo, skrajno neuporabne. Prav mi je. Pa bi poslusala Al Gora, ne pa delala po svoje.

Se novice iz Britney land-a za vse ‘rumeno’ razpolozene. Dr. Phil jo je obiskal na domu in ji svetoval, naj se zaradi lastne varnosti in varnosti vseh njenih bliznjih, da do nadalnjega hospitalizirat. Mediji pa pri porocilih porocajo, da bi njena ponovna nosecnost pomenila drzavno katastrofo. God bless America. In seveda, ni novic brez Hiltonove Paris, ki baje velikodusno deli svojo posteljo se s stirimi frajerji. Go, Paris, go! Daddy will pay for it. Poleg tega pa se govori, da se po mestu potepa miss Trouble, ki je spet na eni izmed svojih Peta aktivisticnih misij. Tokrat se postavlja na stran konjev, in sicer proti vpreznim kocijam, ki jih je po najbolj turisticnih tockah NY ogromno in seveda skoraj toliko nesrec. Ljudje, pa halooo, zicnit se v yellow cab in naspidiranemu Indijcu zrecitirat kam naj pelje, je way cooler! Jahajte pa doma. Oziroma po zelenih hribih in dolinah.

Za konec pa se moj razgled s 107th street (12 nadstropje). Se bolj zanic kvaliteta kot prej, ker je fotkano s telefonom. Baterije na mojem fotoaparatu so namrec prazne, a shit, ko se mi ne da sprehodit do prve trgovine, da kupim konektor za polnilec, ker seveda, tudi Americani rabijo svoje vticnice. Itak.

dsc06184.jpgdsc06183.jpg

Vi doma pa glejte, da se Sasko, mislim, cenjeni gospod Pece cim prej pomiri, da Jelincic ne bo sameval v svojem SNS-u.

Moji RON Nini velik iskric in ljubezni.

Luka, bro, tamal (ja, tut starejsi bratje slej ko prej dobijo taksen nadimek od svojih sester nana) ti dobis najnovejsi GPS – ne mores lutat po Mariboru, dokler ne pridem nazaj.

Pidzama zurerko Nino moram razocarat, ker sem vecino slavnih do zdaj ujela le po tv-ju. In pa itak: PIIIIIIIIIIIIINK!!!

Jinji, pozdravi Tosha, a ze osvaja kej Maso? Btw, familija je super!! Sicer se bomo pa bol tezko kregali, glede na to, da se vidmo zjutraj 15 min in pol sele zvecer, na vecerji. Haha. Aja, zal te moram razocarat. Nisem vec strgana. Moje fukis strgane gate so, na mojo veliko zalost, ostale doma. Jih pa pogresam, ja.

Amgie, upam, da me se nisi izselila iz sobe, ves, pridem nazaj. Enkrat!! Stisni Lajko!!!!!!

Bee, sto X-ov zate.

Tadej, cim prej pridi, poleti bomo umirali v vrocini. Za fotke pa hvala! Upam, da bo res kej poratalo.

Uros G, zardevam, ko berem tvoje komentarej. HVALA!!! Za knjigo pisat sem cist cist ciiist prevec neorganiziran clovek. Mogoce. Ce me izselijo nekam izven civilizacije za kaksno leto in mi dajo s sabo pisalni stroj. Hahaha.

Klemen, pozdravim Ferdota takoj, ko ga vidim. Se mi res zdi, da ga je Muppet zadnjic nekaj omenjal.

Romana, VSE NAJBOLJSE!!! Do fula v nulo. lol xxx

Sem se koga pozabla … hmm … I guess not. 😉

Ah, Tanja, sej ves, da to delam sam zato in le zato, da bos jezna. Goes both ways, a ne? Hahaha. Prijateljski nasvet: Ne metat ljudi skoz okno – iz zapora ne bos taprav cas za NY pa se cel kup komplikacij si bos nakopala za vrat. In ves kaj, v najslabsem primeru lohk se prezivijo. lol Lupcka za Sasi Masi … pa se za koga. In pa pozdravi Damira, Zagita, dedota, babico, in skratka vse doma … pa Biserko. Obvezno! P.S.: Ponosno ti sporocam, da sem nekoga dala dol. Z Myspace-a. Hahaha.

Ce kdo slucajno manjka, mail me in grem klecat na koruzo do naslednjega posta. xxx

4 thoughts

  1. LOL, Barbi, vidis, to je pa zato, ker imas doma okno direkt na zid. Tisti, katerih okna, nam gledajo direkt na spalnice, kuhinje in dnevne sosednjih firbcev, pa imamo ze v krvi, da je nasa soba javni prostor. Kot nekaksen Big Brother, ce zvecer pozabis rolete gor in se nag sprehajas po sobi, ker si se odlocil iti back to nature. 🙂 Ampak rest asure, po moje tip bolj druga okna gleda. Tista od Gatesa.
    Jaz sem danes spet nasel en cybercafe. Ne vem, sicer, kje sem, ampak sem skoraj ziher, da sem v centru MB. 🙂
    Pridna bodi, ta mala, pa don’t make me come over there! Da mi takoj gres po adapter za polnilec! 🙂

  2. hej barbi! 🙂 se uradno se ne poznava, a te malo spremljam ze preko deviantart-a pa sem zdaj zatavala tudi na tvoj blog. zanimivo pises in fotke so itak super, tako da – te smem dodati med svoje linke? 🙂
    za koliko casa pa si odpotovala v NY? iz cisto turisticnih vzgibov al mas planirano se kaj drugega?
    pozdravi mi mesto!!sem bila tam ze 2x in ga se vedno pogresam…bom morala letos tudi naredit en 10urni polet tja 😉
    uzivaj v veliki jabki!

    lp
    helena

  3. Js se tok prekolesam k tole berem Barbi 🙂 (interna fora iz londona) hehehe 🙂 dogodivščine na letalu … to se lahk sam teb zgodi… hahah dobr da nism s tabo šla 🙂 bi se dogajalo kot se je na vlaku v prago 🙂 pomoje se je cel vlak tresu zarad najinga smeha 🙂 glej da mi v Harlem ne zaideš… pa fajn piši… me vedn kolesneš k tole vidim 🙂 (btw 3x sm prebrala pa še vedn se smejem k nora)

Leave a Reply

